Hakkımda

Fotoğrafım
Türkiye
Ben artık çekiliyorum hayat al bu yalan dünya da senin olsun...

24 Temmuz 2010 Cumartesi

Bence Artık sende herkes gibisin......

Gönlümle baş başa düşündüm demin;
Artık bir sihirsiz nefes gibisin.
Şimdi ta içinde bomboş kalbimin
Akisleri sönen bir ses gibisin.

Maziye karışıp sevda yeminim,
Bir anda unuttum seni, eminim
Kalbimde kalbine yok bile kinim
Bence artık sende herkes gibisin

Gözleirm gözünde aşkı seçmiyor
Onlardan kalbime sevda geçmiyor
Ben yordum ruhumu birazda sen yor
Çünkü bence şimdi herkes gibisin

Yolunu beklerken daha dün gece
Kaçıyorum bugün senden gizlice
Kalbime baktım da işte iyice
Anladım ki sende herkes gibisin

Büsbütün unuttum seni eminim
Maziye karıstı şimdi yeminim
Kalbimde senini için yok bile kinim
Bence SENDE ŞİMDİ HERKES GİBİSİN.

NAZIM HİKMET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder